Just for you

Friday, December 4, 2009

da abeh la percutian aku kat bt.feringhi,penang..

salam kawan2 ari nie aku rajin skit nk update blog nie..mana x nya idea tgh ada...tambah lak ngan boring..aku nk kongsi pengalaman aku bercuti kat bt.feringhi.agak seronok la coz ramai adik beradik yang berhimpun..no preasure..hehe..aku start bercuti 2/12/09 sampai la 4/12/09..nampak cam x bes kan sbb jap.tp kalau kwn2 nk taw cuti nie bes la sbb free.byk aktiviti yang kami buat cam bakar-bakar aym,main bola dalam laut,lumba berenang..hehe...kesian plak kat sepupu aku yang sorang nie besa la orang da kerja susah nk cuti..kalau ada rezeki taun depan bleh p lagi..aku sempat tangkap gambar nie nk tunjuk kat semua kwn2..yg paling penting sepupu aku nie msti tgk..msti dia jelez..hehe..x pala nanti aku da keja pn cam2 gak...kena berkorban nk simpan duit..haha 

0 comments:

visitor site

web counter

Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Doocu.Com - Free PDF upload and share