Just for you

Saturday, October 31, 2009


30.10.2009


aku da selamat ambik exam slip.tp aku aku masalah pasal subject sa2 subject nie...aku nya xsignment ngan phase test byk hlg...bukan aku ja yang kena ramai kwn2 aku yg jdi cam2...skrg nie tgg result dri lecturer aku ja,..mudah-mudahan ok la...
alhamdulillah setakat skrg subject yg aku risau pasal carry mark dalam keadaan selamat...aku harap la angpa semua doakan aku nk hadapi final exam nanti....sat ja da 24jam aku blk dari kedah..da rasa rindu kat family ngan atyn aku...x sabar nk tgg dia mai sni...hehe.....aku rasa da mlm,bla malam msti la time og nk tido,sama la ngan aku..bye2..see u again....

0 comments:

visitor site

web counter

Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Doocu.Com - Free PDF upload and share