Just for you

Saturday, October 31, 2009


31.10.2009
Elo kwn2 ari aku agak bosan la,besa la cuti hujung mg kan,tambah2 lak nk exam kena la pulun xtudy ja…hehe,aku pon nk gak dapat dean list...tringin ja lebih aku nie…nway aku star paper 6.10.2009 abeh lak 11.11.2009….skit ja paper yg aku ambik sem nie..mintak2 x la truk result aku sem nie….camana yer kalau kita jadi org pandai…msti kita x rasa kan diri kita nie pandai…bila pikir2 blik aku baru sem 4 kat sini member2 aku da abeh pon diploma……tpi nk bwat camana kan silap aku jugak time spm x buat lek lok…aku ada 3 azam yang memeng aku target dri dlu sblm aku masuk sni…yg tawu azam nie mak aku ngan erm aku ja…hehe…mana leh bgtaw kat angpa semua….sendiri maw ingt la…k la yerbye2...

0 comments:

visitor site

web counter

Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Doocu.Com - Free PDF upload and share